Mar 26, 2011

merisik merong.


semalam yang hangat. eh. merepek sudah. huhu. saye dan geng saye yg 69 tuh. telah meng-huha kan diri ke alamanda, putrajaya. sorang je geng kitorang tak ikot iaitu azwana kerane dirinye telah diculik oleh pihak koK die untuk mengikuti program lawatan ke sekolah. nape skema sangat nih ? akibat menonton hikayat merong mahawangsa la nih. habeh je kelas kami kol 5.30 teros siap2 nak g MERONGgeng di pawagam berhampiran. aceh. da tuh sejuk giler kat dalam tu. suddenly, my ehem text me. his parent at my house, wat pe ? hahahaha. adela. berbalek kepade si merong ni, cite die bes from 5 star, i give KRU 4 star. such a great muvi. syabas anak melayu ! (: memang
gelak abes la kami dalam panggung tuh. lawak banyak sangat, tapi si miera ni tak paham sebab cite ni menggunakan bahasa melayu lame. memang agak payah untuk dipahamkan ye. nguuu~ ok la itu sahaja entry MERISIK merong ni. HAHAHAHAHA. daa~



apa salahnye mengintai di bawah tudung saji ?

ehem : i'm someone's (:

4 comments:

  1. someone's?? ahahaha..
    eika nie dalam diam ye..amboii

    ReplyDelete
  2. miera : nede pape nak dicitekan.hahahaha.

    ReplyDelete