Apr 1, 2011

hye april ♥


hye (: i love april. why do i love april shoooo mush ? because it's my birthday month plus my anni with my buchuk ! ngee. hope we will stick together forever and ever. insyaAllah. hadiah for this coming anni telah dipikirkan. hehehe. just tunggu nak celebrate kat mane jek. hadiah befday mestilah waiting from my syg. murah ke mahal, i dun really care. the most important is orang ingat befday sy. last year dapat GEMOK. suke sgt. GEMOK la peneman saye waktu suke dan duke. tido pon bersame GEMOK. oh GEMOK, teman saye even saye da kawen pon taw. kalo pakcik apis tuh jahat, kite kick die same-same taw. hihi. for GEMOK and my luvly apis. i lebiuuuuu shoooo mush (:



GEMOK dan saye (:



ehem : bebey pon tak lupe. bebey still my one and only (:


No comments:

Post a Comment